söndag 28 april 2024

Meddelande från den tidigare bloggaren här.

 Jag har blivit ombedd att lämna ett meddelande från han som hade denna blogg innan. Han anser att han under sina flera konton på FL blivit mobbad och psykiskt misshandlad och han har därför anmält forumet Familjeliv.se till polisen, då han anser att det är ett olämpligt forum ur flera aspekter. Han anser också att ni som är "skyldiga" till detta ska be honom om ursäkt för allt han påstår sig ha fått utstå på FL

Vi på FL skrattar dock bara åt detta och tycker att han verkligen har förtjänat den mobbning han ansett sig vara utsatt för. Kan säga som så att ni på FL har mig att tacka för att den här personen är oskadliggjord och att han inte ens kommer att försöka regga sig på FL igen. Ni kan se mig som lite av en hjälte. Jag har hela mitt liv tagit fighten mot samhällets bottenskrap som denna patetiska "cry-me-a-river" offerkofta och ursäkt till "man" tillhör och jag kommer fortsätta ta kampen mot idioter av hans sort.

 Ni kan alltså bara lugnt luta er tillbaka i vissheten om och min försäkran om att denne patetiske "cry-me-a-river"-offerkofta till patrask har gjort sitt på FL. Man kan ha empati och förståelse för människor som har det svårt på olika sätt, men sådana som honom och andra av hans sort förtjänar bara förakt, spott och spe. Ibland kan jag, som jag skrivit i ett tidigare inlägg, dock anse att vissa av er är för mjuka och återhållsamma mot dessa män. Ni har ju faktiskt vår fulla tillåtelse att bete er som ni vill mot dessa avskräden och avarter till män, så kör gärna "gasen i botten", hehe.

Idag är det sol och klarblå himmel här och jag sitter på en nyöppnad uteservering i city och dricker den ena ölen efter den andra, så man ska nog kunna bli fuller även på en Söndag.

Ha det gott.

Mvh Moderatorn.


 



2 kommentarer:

  1. Men hur kan ni vara säkra på att det är han som reggar sig på FL om han t.ex reggar sig med en annan enhet (dator/mobil) med ett annat IP-nr? Jag är orolig för att han kanske är där nu utan att ni vet om det?

    Mvh Ragnhild - snyggingen på FL

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ragnhild. Den här personen har en tendens att kännas igen på sitt sätt att skriva. Några gånger har han reggat sig och "spelat oskyldig", dvs försökt smälta in, för att sedan anta en alltmer aggressiv och hatfull ton. Man kan säga att den här personen har för mycket ilska inom sig för att kunna "hålla tätt" Ändå har han blivit "bättre" med åren, dvs han var som mest aggressiv och hatfull när han började skriva på FL och då hade han en väldigt arg, grov och oförsonlig retorik som skrämde även oss ibland. Men med konton han reggat efter det (han har bl.a. haft nicken dennis02, daniel12, Pripps Vichy m.fl) har han successivt försökt "slipa tonen" i hopp om att kunna gå "under radarn", men flera gånger har vi stängt av honom bara för att jävlas och göra honom arg och upprörd och vissa gånger har han inte ens brutit mot någon forumregel. Som sagt, han känns igen på sin retorik och vi börjar bli för garvade för att låta oss luras.

      Radera

Vad som trots allt lockar folk till FL..

 och får dem att vilja stanna där är bland annat:   1. Forumet har vit bakgrund och ett enkelt upplägg som gör att det känns som ett enkelt ...