fredag 5 april 2024

Goda nyheter. Vi har fått en donator!

 Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag befarade att vi nog var tvungna att stänga ned FL inom två år. Stadigt minskade reklamintäkter pga allt färre medlemmar, och ett forumgränssnitt som vi inte ansett oss ha råd att förnya, enligt flera medlemmars önskemål, har fått oss att inse att vi nog inte kommer att kunna driva forumet länge till. Nu har vi dock erbjudits ekonomisk hjälp som en skänk från ovan.

En framstående och rik kändis har erbjudit sig att täcka upp för våra kostnader, och detta gör personen på helt frivillig basis. Kan säga som så mycket att den här kändisen har synts en del i dokusåpan "Farmen". Den här personen önskar att använda FL som inspiration för intriger och pajkastning i en ny dokusåpa som kommer att börja sändas inom kort, med namnet "Starka kvinnor sätter svaga ensamma män på plats". Att få använda vårt eminenta forum som inspirationskälla, gör att personen i sin tacksamhet gentemot oss väljer att donera pengar så att vi kan fortsätta driva forumet. Är det inte fantastiskt? :D

Den kommande dokusåpan går ut på att 10 starka kvinnor under en tid får bo tillsammans i ett hus långt ute på landet tillsammans med en ensam offerkofta till man som har svårt att attrahera kvinnor. Under denna tid väljer dessa 10 kvinnor själva om de vill hjälpa mannen ifråga att göra sig mer attraktiv och gångbar för kvinnor, eller om de vill mobba honom tills han inte orkar mer. Vad det kan få för konsekvenser är inget som programmets skapare kommer ta någon hänsyn till. Huvudsaken är, som det brukar när det gäller dokusåpor, att den ska locka tittare och vara underhållande.

Det ryktas om att en av deltagarna i dokusåpan kommer att vara Gudrun Schyman, som ju sedan lång tid tillbaka är känd som en stark kvinna. Alkoholförtäring kommer att vara tillåtet i denna nya dokusåpa, något som har fått Gudrun att anmäla sitt intresse för att få vara med.

Så gott folks, forumet FL är räddat. Det skålar vi på med Ett glas Rosita blandat med O'boy.

 


1 kommentar:

  1. Det lättar verkligen mitt hjärta att läsa detta. Så orolig som jag varit för att forumet ska stängas ned. Nu kan jag känna mig trygg i vetskapen om att jag kan fortsätta hänga på forumet, som den sysslolösa sjukskrivna person jag är. Tack för glädjande nyheter :D

    SvaraRadera

Vad som trots allt lockar folk till FL..

 och får dem att vilja stanna där är bland annat:   1. Forumet har vit bakgrund och ett enkelt upplägg som gör att det känns som ett enkelt ...