fredag 29 mars 2024

Ni blir bara bättre och bättre.

 Jag vänder mig till er medlemmar som håller FL:s forum igång och gör ett briljant jobb med att visa dessa patetiska ensamma offerkoftor till män var skåpet ska stå. Keep up the good work! Ni ska veta att vi som sitter i "staben" på FL skrattar gott åt och är mycket roade över hur ni lyckas uppröra och förarga dessa tragiska men samtidigt förhatliga män.

När man tänker på det så finns det nästan inga som är värda så mycket förakt som dessa losermän.Vad har de gjort hela sina liv och hur har de lyckats med "konststycket" att knappt kunna attrahera en enda kvinna? För mig är det obegripligt. Jag har som sagt själv alltid haft tur med kvinnor, men har också alltid sett ut som en ung Johnny Depp.

Dessa patetiska ensamma män är väl på sin höjd lika "snygga" som Edward Blom, en man som för mig vore ett big no no även om jag vore homosexuell. Det här med utseendemässiga preferenser är viktigt. Ingen kvinna ska nöja sig ens med en man som bara är halvsnygg. Självklart, då kvinnor är de mest underbara varelserna på denna jord, ska de inte nöja sig med något annat än det allra bästa. Och lyckosamma män är de som gör allt för sina kvinnor och dyrkar marken de går på. Att ens neka att hjälpa till med städning och tvätt vore otänkbart för mig.Kommer min kvinna hem från jobbet och är astrött och vill lägga sig och vila så SJÄLVKLART, utan minsta diskussion, sköter jag "markservicen". Män som inte har förstått detta har mycket att lära, och jag tar gärna på mig rollen som deras lärare i livet.

Nu börjar det susa i kupan på allvar. Ikväll blir det fest vill jag lova. Ha det fint, snart är jag på utgång till Stureplan!! Yiii-haaaa!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad som trots allt lockar folk till FL..

 och får dem att vilja stanna där är bland annat:   1. Forumet har vit bakgrund och ett enkelt upplägg som gör att det känns som ett enkelt ...