fredag 29 mars 2024

Dessa patetiska offerkoftor till män.

 Vad vore egentligen FL:s forum utan dessa patetiska ensamma offerkoftor till män som tycker synd om sig själva och inbillar sig att de ska få någon sorts hjälp och stöd på forumet? De har mer eller mindre blivit forumets själva livsnerv. Eftersom vi vet att flera av dem har för vana att regga nya konton när de blir avstängda, så kan vi sitta lugnt i båten när vi stänger av dem ännu en gång, eftersom vi vet att de återkommer och fortsätter att förargas och reta upp sig över våran arme av medlemmar och deras genuint utstuderade och samtidigt briljanta mobbningsteknik. 

Jag vill för övrigt säga att jag inte i övrigt försvarar mobbning på något sätt. Jag röstar på S och står upp för allas lika värde.Men dessa avskräden och avskrap till ensamma män alltså. Finge jag bestämma skulle dessa sättas i arbetsläger och få arbeta riktigt tungt och hårt. Varför? Jo, för att det skulle göra att de verkligen skulle uppskatta  sina liv mer när de väl fick vila och koppla av. Då kanske också deras önskan om en livspartner/ en kvinna skulle bli sekundärt, förstår ni hur jag menar? Så ni ser, gott folks, jag har ändå en viss empati för dem, trots att man verkligen föraktar dem där de sitter hemma på sina rövar och käkar chips och kollar på Netflix och blir alltmer feta och oattraktiva, samtidigt som de spammar ner forumet med en massa självömkan och generaliseringar och dömanden av kvinnor. Det är väl för håken inte andras fel att de inte lyckas attrahera kvinnor eller att de misslyckats i sina liv. Själv har jag alltid haft tur med kvinnor, och det var så att säga meriterande när jag sökte anställning som moderator på Familjeliv. Jag har hela mitt liv anpassat mig efter hur kvinnor vill att jag ska vara, och med mycket goda resultat. Trots att jag nog av en del kan upplevas som litet av en fjolla, så är jag en riktig kvinnokarl. Det skålar vi på.

Jag sitter här och dricker Castillos del gredos Bag-in-box-vin (Captain Morgan blir för starkt för en finlirare som jag, även uppblandat med Cola). Senare ska jag till Stureplan och se om jag kan hitta någon jag kan köpa en "quick fix" av, ja ni som vet vet vad jag menar, hehe.

Nu börjar jag bli lite styv i korken (full alltså). Det finns en del kvinnor på forumet jag verkligen gillar, en av dem är sign. Gurksoppa, som är en av våra bästa fotsoldater på forumet. Hon sätter verkligen dessa patetiska ensamma män på plats och vinner i stort sett varje diskussion. Funderar faktiskt på att försöka få till en date med henne. Så vi över några glas kan prata om livet och om patetiska ensamma män.








1 kommentar:

  1. En moderator som super och knarkar. The båttom is nådd.

    SvaraRadera

Vad som trots allt lockar folk till FL..

 och får dem att vilja stanna där är bland annat:   1. Forumet har vit bakgrund och ett enkelt upplägg som gör att det känns som ett enkelt ...