fredag 29 mars 2024

Mina tips till sunkiga losermän som vill kunna attrahera kvinnor.

 Som den empatiska och medmänskliga person jag är så delar jag mer än gärna med mig av mina tips (grundade på egna och attraktiva män i min omgivnings erfarenheter) till er män som har svårt att attrahera kvinnor.


1. Gå verkligen in för att se ut som en snygg filmstjärna eller snygg manlig artist. Ja, tyvärr, så lever vi i ett väldigt utseendefixerat samhälle och det får vi nog lära oss leva med. Men du som man har allt att vinna på att finslipa ditt utseende. Helst bör du skaffa pengar så du kan göra skönhetsingrepp. Träna och spring mycket, tills du får en kropp som kvinnor vill ha och attraheras av. Det räcker dock inte med att löpa och träna typ 1 gång i veckan, helst ska du göra det varje dag, tills du tar ut dig så mycket att du verkligen inte orkar mer.

2. Anpassa dig efter hur kvinnor vill att du ska vara och se ut. Ingen kvinna gillar en soffpotatis till man som tillåter sig att förfalla. Du måste jobba hårt med dig själv, från det att du stiger upp på morgonen tills du går och lägger dig. Du får aldrig vara lat, eftersom snygghet och bra kondition och kroppsform är en färskvara. Jag minns själv under en period då magen började växa, hur kvinnor dissade mig direkt. Som tur var var det bara en kort period av mitt liv.

3. Spara pengar till en hårtransplantation om ditt hår inte är till din fördel.Det är väl värt investeringen, jag lovar, Även om du kanske får betala mellan 40- 60 000 för den. 


4. Lev hälsosamt, ät näringsrik mat och kosttillskott, ta dig en fylla om du verkligen behöver det, men en bra tumregel är att dricka högst 2 dagar/ månad. Jag tar mig en fylla idag, men jag följer denna tumregel.

5. Försök utplåna varje drag av gubbighet i ditt utseende, sådant är ett big no no även för kvinnor över 40. De vill ha en man som ser ung och fräsch ut. Fråga kvinnor i din omgivning hur de anser att du bör förändra ditt utseende, de har ofta bättre koll på det än du.

6. Var tolerant och ödmjuk mot människor, rösta inte på SD, och helst inte på KD heller. Det är sunkiga och bakåtsträvande män som röstar på sådana partier, och detta vet kvinnor om.

6. Du ska kunna hålla balansgången mellan att inte framstå som sexfixerad och samtidigt ställa upp på sex när hon vill. Låt henne bestämma, är en bra tumregel.

7. Visa att du är en man som är beredd att sköta merparten av "markservicen" hemma, särskilt om du siktar på en kvinna som är utbildad och satsar på en karriär.

8. Skaffa fillers i dina läppar. Kvinnor gillar en pussvänlig mun.

9. Fiske som intresse brukar gå fetbort, då ditt eventuella intresse för fiske får dig att se ut som en fisk i hennes ögon.

10. Frimärkssamlande eller nördigt samlande på saker överlag brukar också vara ett big no no. Nördighet föraktas ofta, men var ändå sofistikerad och läs på inom ämnen som filosofi och psykologi, som brukar vara sådant som attraherar.


Se, nu var jag väl snäll som delade med mig av mina tips. 😊

5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad som trots allt lockar folk till FL..

 och får dem att vilja stanna där är bland annat:   1. Forumet har vit bakgrund och ett enkelt upplägg som gör att det känns som ett enkelt ...