FL-medlemmar vi saknar.

 Ja, ibland kan vi bli lite nostalgiska och sakna medlemmar som verkligen tillförde forumet något och som var bra upprätthållare av forumets moral och etik. Medlemmar vi saknar och som vi skulle önska kom tillbaka är bl.a. "lövet2", "Puss", "Dragonwoman", "CeeJay", "mona83", "Supermammy", "mrsbygg", "Lola jämtland", "Tjollabolla", "Lilja84", "Dorian Ertymex", "stjernfall", "Meria", "stjärnmamman", "Jaqueline", "Nyfiken gul", "BusJohanna" "polaris", "mikipiki", m.fl.

Vart tog ni vägen? Kom tillbaks och hjälp till att styra upp FL och gör forumet till vad det har varit.

Mvh Moderatorn



Kommentarer

  1. Hej. Jag googlade på trådar jag gjort på forumet förr, och då dök den här bloggen upp! :) Jag känner mig hedrad över omnämnandet av mitt nick och att ni på FL tycker att jag var en av de som tillförde forumet något. Tack för det :) Jag får se om jag gör "comeback". Forumet är ju inte vad det har varit tyvärr. Bara en massa bråk och pajkastning numer.

    Mvh "Puss"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag ser att

Hej och välkommen till moderatorns blogg.

Att pendla mellan hybris och självförakt.